vineri, 22 martie 2013

partea a XXVIII a.

ii sarutam umarul stang si gatul, pe spate. era sarata, avea gust de mare. avea pielea calda, usor inrosita de la zilele de plaja. cred ca era treaza si chicotea in felul ei, nestiind ca mi-am dat seama de asta. m-am lipit de ea si am luat-o in brate. mi-a luat mana si a strans-o la piept. ii simteam pulsul, inima ii batea cu putere. mi-am dat seama cum zambeste dupa respiratia ei, o simteam pe brat... a intors putin capul, cat sa ii vad zambetul.
"buna dimineata, iub..."
am sarutat-o pe buze. inca avea gust de tequilla de aseara. era bautura ei preferata. se ametea destul de greu pentru o fata de statura ei. imi placea de s. cand era ametita. filosofa intr-un fel aparte si devenea subit cea mai iubitoare fiinta din lumea. ochii ii deveneau micuti si avea un zambet pe toata fata.
ne-am ametit amandoi cateva seri la rand cat am stat la mare. ne-am cazat la un hotel ciudat. mirosea a vopsea in camera si apa calda de la dus mergea greu, nu avea presiune. cred ca si un copil facea pipi mai tare de atat...
in prima dimineata, dupa ce am vazut rasaritul, am decis sa ramanem pentru cateva zile. cred ca ne era dor de mare si de sentimentul ala minunat, atunci cand te trezesti dimineata si auzi valuri si miros (la inceput scarbos) de alge.
cand am ajuns in camera, s. era neasteptat de energica. mie imi cadeau ochii in gura. avea chef de prostii si vorbea mult...
"lasa-ma sa dorm, serios... nu te mai zbengui pe aici... parca ai 3 ani, iubi..."
radea si sarea pe pat. a luat o perna si mi-a dat cu ea in cap. asta mi-a super accentuat migrena (?!) si am crezut ca o sa lesin. s-a oprit din frenezie intr-un final si s-a asezat linistita langa mine. mi-a zis ca pot sa dorm, ca merit pentru asa surpriza, ca sunt tot ce isi doreste de la viata... cred ca am adormit in cateva minute, cu gandul la ea.
nu stiu cat am dormit, nu stiam nici cat era ceasul. mi-am cautat telefonul si am realizat ca e pe undeva pe sub pat. aveam 2 apeluri pierdute de la s., ultimul fiind acum 5 minute. cred ca de asta m-am si trezit. mi-am luat pachetul de tigari din buzunar si am iesit pe balcon sa fumez o tigara si sa imi sun iubita. era seara, soarele apunea incet incet. agitatia de pe plaja nu mai era asa intensa ca acum cateva ore. vedeam marea in toata splendoarea ei...
"cat aaaaiiii doormiiiiitt..."
"eram terminat, dragoste... unde esti?"
"prin zona pe aici... sa fii intr-o ora jos, imbracat frumos. camasa si chestii din astea..."
"de ce? unde mergem?"
"te pupiiii, ne vedem curand..."
si a inchis. probabil imi pregatea o surpriza draguta. s. mereu avea idei bune si surprizele ei erau minunate. am facut cel mai relaxant dus. am iesit din baie cu un prosop pe mine, aratand incredibil (cum altfel?!). m-am uitat in oglinda si stima de sine atinsese cote maxime. nu vreau sa fiu arogant, dar sunt un barbat atragator. nu ma pot abtine, e scris in codul meu genetic... mi-am cautat parfumul in micuta noastra geanta. ii placea parfumul meu. nu il schimbasem de cativa ani. consider ca parfumul unei persoane e la fel de unic ca amprentele sau cnp-ul. cred ca deja intarziasem, dar sunt convins ca s. putea sa ma astepte inca putin. mi-am aranjat parul in graba. am observat un vartej de care nu aveam habar. poate ar trebui sa ma tund putin.
"fii serios... uita-te putin la tine... esti perfect..."
am zis asta cu voce tare si dupa am ras. ma amuzam singur haha. m-am strambat putin in oglinda, aratandu-mi dintii aproape perfecti.
"da... si cred ca o albire dentara ar fi indicata..."
sau poate mai putine tigari si mai mult lapte...
"...sau nu. arat bine si asa..."
monologul asta a durat cateva minute. imi placea sa vorbesc cu mine, la urma urmei, parerea unui expert in astfel de situatii conteaza enorm.
"da... cred ca esti putin retardat de faci asta..."
am zis sa nu o mai lungesc. mi-am luat tigarile si am trantit usa camerei dupa mine.
am asteptat un secol liftul ala sa vina. ma atrageau lifturile hotelelor, nu stiu de ce. cred ca vazusem un filmulet cu diverse lucruri pe care le fac oamenii in locuri din astea. sex, linii de cocaina, sex, lenjerie intima...
s. era jos, intr-o rochie alba, vaporoasa. nu purta sutien iar eu ma holbam cu pofta la ce lasa sa se vada.
"mai tarziu, dragule... nu acum..."
m-a luat de brat si am iesit din hotel. scena asta parea una din filmele alea proaste americane, cand el si ea pleaca gratiosi din lobby-ul hotelului, avand lumea la picioare. noi doar aratam bine si ne iubeam. de fapt, e cam acelasi lucru cu a avea lumea la picioare.
"unde mergem...?"
"sa mancam undeva dragut... m-am interesat cat dormeai tu ca un bebe de un restaurant super... are separeuri si e linistit si e undeva sus si putem vedea marea si oamenii de pe strada si ooohhhh... o sa iti placa... de ce crezi ca te-am pus sa porti o camasa?"
locul era intr-adevar destul de interesant. o tipa ne-a condus pana la masa noastra. era exact cum descrisese s..
"ai gusturi bune..."
"mhm..."
ne-am comandat ceva de mancare. nu stiu ce a fost in capul meu. niciun om normal la cap nu se poate satura dintr-o salata.
"esti asa o pitipoanca, dragule..."
mi-a povestit ce a facut cat timp am dormit eu. a umblat prin niste magazine, si-a luat rochia, s-a oprit undeva sa bea un fresh si o cafea. nu stiu daca ma interesau detaliile astea, dar felul in care imi povestea ma atragea. isi dadea constant cu mana prin par, tragea putin din tigara, dupa isi continua idea.
"ar trebui sa bem niste vin sau ceva de genul..."
nu a fost de acord. a zis ca aici doar luam cina, partea cu bautul in alt loc. i-am lasat tipei un super bacsis. nu pentru ca asa se face, doar pentru ca ne servea cu profesionalism, nu ca majoritatea oamenilor din restaurante care vorbesc cu tine ca si cum te-ar cunoaste de ani de zile. genul asta ma dezgusta...
ne-am oprit in fata unui magazin. s. a intrat, iar eu am ramas afara sa imi termin tigara. s-a intors cu o sticla de vin desfacuta. m-a luat de mana si mi-a spus sa mergem pe plaja. nu am baut niciodata o sticla de vin pe plaja, in miez de noapte cu iubita mea. oohh, dar sa nu ma crezi chiar asa... obisnuiam mereu sa ma imbat pe plaja, sa stau pana dimineata sa vad rasaritul... dar asta se intampla in liceu, cu prietenii mei. niciodata nu am avut sau nu am fost cu o persoana speciala la mare. eram de parere ca la mare te duci sa te distrezi, sa te imbeti si sa ti-o tragi cu toate tipele la fel de ametite ca tine in camerele lor de hotel.
cred ca e ceva universal valabil ca la mare toata lumea devine brusc mai iubitoare, creste spontan dorinta de sex, iar sansele sa iti inseli partenerul de viata cresc cu pana aproape 273%. dar nu era cazul nostru...
ne-am gasit un loc cat de cat retras, aproape de mare.
mi-a cerut un foc. nu imi aduceam aminte sa-i fi dat vreo tigara, dar totusi i-am dat ce imi ceruse. in lumina de la bricheta am vazut ceva ce parea a fi... ceva. imediat am simtit si mirosul si astfel toate incertitudinile au disparut...
"de unde ai...."
"ce-ai, iubi? tu credeai ca plecam nepregatiti la mare?"
a tusit de cateva ori, apoi am ras. a luat o gura de vin si mi-a pasat. era a doua oara cand imi facea asa ceva. era amuzant sa am propriul meu dealer in postura fiintei pe care o iubesc si cu care imi petrec zilele.
ne-am lasat amandoi pe spate si ne uitam la cer. niciunul dintre noi nu zicea nimic, semn ca isi facuse efectul.
"la ce te gandesti?"
"nu stiu... imi trec atat de multe chestii prin cap... nu as fi crezut niciodata ca o sa stam cateva zile la mare si ca o sa ne distram asa bine..."
"da, stiu... eu nu as fi crezut niciodata ca de cand am plecat de acasa aveai in cap sa mergem aici... esti nebun..."
"nu am stiut ca o sa ajungem aici... doar ca atunci cand am oprit la benzinarie, am vazut pe coperta unei reviste o poza cu o plaja... si na..."
"deci nu a fost premeditat?"
"doar ma stii..."
"ce mai trebuie sa stiu despre tine, domnule?"
"o sa afli pe parcurs..."
a urmat o pauza ciudata... simteam ca mai are ceva de zis...
"cred ca sunt pregatita..."
"sa ce...?"
"sa fiu cu tine tot restul vietii... la bine si la rau, la fericire si la tristete..."
la inceput nu am inteles... de fapt, nu stiu daca imi doream sa inteleg...
"esti amuzanta..."
"ti se pare ca sunt amuzanta acum?"
asta m-a speriat.
"doar nu o sa faci ceea ce cred eu ca o sa faci, nu?"
a ras usor.
"s., eu chiar vorbesc serios..."
"gandeste-te... de ce sa nu o facem acum? nu avem nimic de pierdut..."
incepea sa ma enerveze pentru ca nu stiam daca vorbeste serios sau imi zice lucrurile astea sub influenta "chestiilor" din ea.
"te-ai suparat sau...?"
"nu... doar ma gandeam..."
am tacut amandoi. mi-am scos o tigara si am aprins-o. mi-a luat-o din gura si a inceput sa o fumeze. mi-am aprins una din nou. am ramas amandoi asa... mie nu imi venea sa cred ca mi se intampla asta, iar ea era probabil suparata, usor dezamagita de raspunsul meu. nu era cu siguranta ce se astepta ea sa fie.
"hai sa mergem... mi-e frig..."
m-am ridicat si imi simteam corpul greu. mi-a intins mana si am ridicat-o si pe ea. paseam amandoi pe nisip. ii tineam tocurile in mana stanga iar de cealalta o tineam pe ea. ma simteam prost, stanjenit, nu stiu... era cu siguranta ceva neasteptat pentru mine. ma gandeam cum se simte ea acum... imi faceam tot felul de scenarii, care mai de care mai aiurea. imi venea sa intru in pamant de rusine. nu mi-am dorit niciodata sa ii fac rau sau sa o fac sa se simta aiurea. dar in seara asta cred ca am reusit asta cu brio.
mi-am zis ca sunt un idiot. se pare ca si constiinta mea era de aceiasi parere.
cred ca imi era frica oarecum de un astfel de angajament. am mai trecut o data prin asa ceva si s-a sfarsit teribil. totusi, care sunt sansele ca si s. sa aiba acelasi sfarsit ca a.? cred ca erau mici... nu intelegeam ce se intampla cu mine.
am ajuns la hotel tacuti. m-am dezbracat si m-am pus in pat. ea s-a dus la baie, sa se demachieze. peste cateva minute s-a asezat langa mine in pat, cu spatele la mine. m-am apropiat de ea sa o iau in brate, dar corpul ei dadea de inteles ca nu isi dorea acelasi lucru. m-am departat...
"somn usor... te iubesc..."
nu mi-a raspuns. nu avea cum sa adoarma atat de repede, oricat de ametita ar fi fost de la vinul ala si nu numai. m-am speriat, dar nu am vrut sa vorbesc despre asta asta, mai ales in starile pe care le aveam. simteam totusi ca am facut ceva rau. dimineata urma sa ii explic totul... imi facusem un oarecare plan in cap, dar erau sanse sa il uit pana la trezire...
peste cateva ore bune m-am trezit. aveam o durere ciudata de cap, un fel de mahmureala. am pus mana in cealalta jumatate de pat, dar nu era nimeni. m-am dus la baie in speranta ca aveam sa o gasesc pe s. acolo, dar nu.
pe masuta de pe hol era o bucata de hartie. m-am frecat la ochi cu ambele maini, in ideea ca asta e un vis urat si ca nu se intampla asa ceva...

"am plecat acasa... te rog, nu ma cauta un timp.
ai grija de tine...

te iubesc.
s."

6 comentarii: